fru mamma fotograf

Jobbcoach

Publicerad 2010-08-13 14:36:48 i Karlskronaliv,




Sååå, nu är jag hemma igen efter möte med min jobbcoach på Manpower. Var väl egentligen inget jag efterfrågade, i Gbg är det valbart men här i Karlskrona måste man ha en jobbcoach eller så kan man förlora sin ersättning. And we don't want that, do we? Hur som helst så träffade jag henne iaf idag och det blev ändå ett bra möte tycker jag, nästa gång vi ses ska vi kika på mitt CV och personliga brev, som jag förövrigt är ganska nöjd med, och se vilka bitar jag kan förbättra. För man kan alltid bli bättre - eller hur!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;