fru mamma fotograf

Den som väntar...?

Publicerad 2010-08-19 12:14:22 i Livet,


Igår fick jag ett litet ryck och beställde hem lite "godis" från tvspelsweb... En fjärrutlösare och ett nytt filter! Hoppas att det ska puffa mig lite att komma igång med fotograferingen igen. Tänker alldeles för mycket att om jag hade det objektivet, eller den kunskapen i photoshop - hade det blivit mycket roligare. Men det är ju egentligen som med allt annat i livet, ta vara på det du har och ha roligt och var tacksam över det istället för att tråna efter det du inte har.



Nu ska jag sätta igång med lite städande här hemma, sen lite fotografering kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;