fru mamma fotograf

Vadslagning och kardemumma

Publicerad 2010-04-14 21:53:01 i Livet,



Jag funderar på att slå vad med mig själv;
jag får inte tvätta håret om jag inte tränat, kan ju bli hur bra som helst eller hur äckligt som helst! Som det är nu tvättar jag håret alldeles för ofta och jag tränar alldeles för lite men som sagt så kanske de kan bli ändring på de... När jag kom hem efter jobbet tog jag faktiskt mig ut och sprang/lunka i 40 min, så jag kan tvätta håret med gott samvete idag iaf ;)
Sen blev det bakning, kladdkaka att ta med till jobbet och hallon/kardemummamuffins mest för att jag hade fina formar och ville leka lite :)  Jag tycker att Espressohouse har såååå otroligt goda hallon/kardemummamumffins så jag tänkte "hur svårt kan de va?" Inte speciellt tydligen...

Nu ska jag sova och imorrn.... ja vad är det för dag då?  :D


Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2010-04-14 22:04:37

Grattis i förskott!! Hurra hurra! Kram

Postat av: Jenny E.J

Publicerad 2010-04-15 07:43:52

Jo, de är Elins födelsedag Hurra Hurra Hurra!!!

Postat av: Louise

Publicerad 2010-04-15 12:22:57

Grattis på födelsedagen gumman! Hoppas du får en underbar kväll och att du blir glad för firandet på kontoret som väntar, hihi!



Kram Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;