fru mamma fotograf

Mitt hjärta

Publicerad 2010-04-20 12:16:49 i Livet,

idag fyller mitt hjärta, min andra hälft, älsklingen år!
Var uppe tidigt och sjöng för honom så bra man bara kan sjunga en morgon kl 6.30 :) Men jag tror att han uppskattade det ;) Fick frukost på sängen - fruktsallad - samt ett rosmarinträd. För er som inte kännar till Björns matglada sida så fullkomligt ÄLSKAR han kryddan rosmarin och nu har han då fått sitt eget lilla träd att sköta om :)  I år har vi ju "bara" köpt lite småpresenter till varandra eftersom vår resa till Sicilien blir en present till oss båda, längtar massa massa och hoppas på att askmolnet är borta då...

Nu är det lunchdags för MQ HK, men efter en sen frukost idag väntar jag nog minst 45 min till innan det blir mat för min del.
Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;