fru mamma fotograf

Några timmar senare

Publicerad 2009-09-08 21:04:32 i Livet,

har spelat badminton.
Så himla gött va de!
Mindre gött va de när jag kom
hem och upptäckte att jag
inte fått med mig några
lägenhetsnycklar idag!
problemet va även att jag va
så himla nödig, hade tänkt
att gå på toa på jobbet men
tänkte att "äh, jag klarar
mig till jag kommer hem".
TJI fick jag! Gick däremot
till en pizzeria och lånade
toan där - tur, lite jobbigt
att kissa på sig när man är 26... ;)


Har precis käkat lite mat framför
TV - premiär av Idol idag! Roligt
det är alltså... mååååånga original
både såna som kan sjunga riktigt
bra och såna som tror att de gör
de...


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;