fru mamma fotograf

Ibland

Publicerad 2009-09-17 12:34:19 i Funderingar,

har man det för bra.
Så bra så att det blir dåligt.
"Hur tänker hon nu egentligen?!"
Tja... jag har fått bra valmöjligheter
som jag inte vet vilket alternativ
jag ska välja. Jag vet vad jag borde
välja men det känns inte bra i magen.
Knasigt det där...


Nu ska jag chocka er ordentligt!
Jag va ute och sprang igår!
Helt sjukt - jag vet!  Eller okej, jag
joggade... men jag höll mig snabbare
än gående iaf och jag är huuur
stolt som helst över att jag orkade!
Riktig pepping =) och så var det så skönt
att rensa tankarna och bara andas
frisk luft och titta på naturen. För
den är helt underbart fantastisk!
Alla träd, löven som skiftar färg,
stora, starka stammar, och sen
kom jag fram till utsikten och
såg solnedgången över hela göteborg!
Det är så vackert!

Det är de tillfällen jag känner Guds närvaro som starkast..




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;