fru mamma fotograf

I did it!

Publicerad 2009-09-04 11:16:40 i Livet,

Hujeda mig... ja, som sagt.
Dagsformen var inte riktigt
som den skulle igår och va
ju måttligt laddad inför min
och Saras Bootcamp...
Hur som helst. Jag hade
rätt. Första övningen, löpning
á la idioten tog direkt på
mig och jag kände att de
kommande 55 min skulle bli
tuffa. Väldigt tuffa.
Sista övningen på första varvet
gick det inte mer. Jag gick ut,
kräktes lite, satt och vilade
5-10 min och gick sedan in
och körde klart andra halva
varvet fast i väääääldigt
lugnt tempo.
Skulle vilja träna idag med
men dagsformen känns inte
riktigt hundra idag heller så
idag hoppar jag över det från
början!

Just de - jag som va så himla
mallig igår att jag hade paraply
med mig... kommer ni ihåg? Och
när jag kommer ut och det regnar
så fastnar inte paraplyet där uppe!
Så trots att jag hade lyckats ta med
det så kunde jag knappt använda
det!
Idag har jag med mig mitt SATSparaply,
det vet jag funkar - och är bra :)

Nu är det snart lunchtime!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;