fru mamma fotograf

Dagens

Publicerad 2009-09-07 13:09:18 i Dagens,

Längesen jag körde en "dagens"

Humör:
 Lycklig
Gjort: Haft en otroligt bra måndag hittills, trots försovning i morse ;)
Planer: Nu är planen att inta lite lunch i form av spagetti & köttfärssås, efter jobbet blir det träning - streetdance!
Ser på: Mitt fina kontor!
Lyssnar på: Louise spotify
Läser: Gamla mail, rensat inboxen.
Dricker: vatten och KAFFE dagen till ära
Äter: snart lunch som sagt...
Bästa: Att jag slutar 17 och inte 22.15 som jag gjort det senaste året.
Sämsta: Njet!
Väder: Mulet men varmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;