fru mamma fotograf

Äntligen fredag!

Publicerad 2009-09-18 12:18:30 i Livet,

I eftermiddag drar vi söderut, till
Karlskrona för dop i helgen av vår
guddotter (säger man så?) :)
Ska bli jätteroligt att träffa familjen
igen, var ju i somras jag träffade
syskon och syskonbarn senast så
de kommer bli en tipptopphelg!

Idag strålar solen ännu en dag
över Göteborg, lunchen ska
intagas på konstgräsmattan
utanför Operan med Sara. Man
kan väl säga att Sara är nästan
min enda lunchdate nowadays...
men eftersom hon är så trevlig är
ju detta bara ett plus :D





Jag tror att jag har bestämt mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;