fru mamma fotograf

Weekendupdate!

Publicerad 2009-10-26 12:13:06 i Livet,

Fyra dagar i rad har jag haft exakt
samma antal besökare! Undrar om
det är samma personer eller om det
bytts ut?
Hoppas ni haft en bra helg. Själv har
jag ju inte direkt vart flitig p att
uppdatera men men...

Fredag: Häng hos Miriam med idol och 
            "Save the last dance #2"
Lördag: Lite häng i stan, storhandling, 
            hemmagjord underbart god
            pizza när Björn kom hem =)
Söndag: Kyrka plus söndagshäng. 
              God mat, trevliga vänner. Diggar
            Miriam och Pontus störtmycket!


Kom även på precis när jag skulle sova
att jag och Björn hade 5-årsdag igår.
Tiden går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;