fru mamma fotograf

Uppdatering!

Publicerad 2009-10-12 10:51:47 i Livet,

Tja... här har hänt massa och ingenting sen
sist jag skrev egentligen... :)

Natten till fredag kissade Roxy i min säng.
Inte jätteglad på henne var jag då. Svärföräldrar
+ svägerska kom på kvällen och vi åt huuur god
mat som helst! Räkor och italiensk!
I lördags åkte jag till Borås för att träffa klanen
Worldshapers på en minireunion. Underbart härligt
var det. Det är 6 år sen vi gick nu.. galet. På kvällen
blev det restaurangbesök helt i min smak -mm!
Igår, söndag, blev jag släpad runt på stan med
Towe men köpte lite till mig själv oxå, strumpor och
lite nya undies ;) Resten(dvs Björn och svärföräldrarna)
var hemma, Björn satte upp mosaik i köket och även
två överskåp har lyckats komma upp :) Snart klart
för köksinvigningsfest alltså!


Idag sitter jag på kontoret och fryser just nu...brrr. Kallt
som attan. Har en såndär "tänkar- och funderardag",
på livet. Vart är jag, vart ska jag, vad har jag gjort?
Ikväll blir det äääääääntligen träning, 4 veckor sen sist!
Det är ju löjligt! Men idag är det då dags för Streetdance
igen! Efter det blir det middag med Sara =) Blir en sen
kväll idag också med andra ord. Men trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;