fru mamma fotograf

Som jag har längtat!

Publicerad 2009-10-02 08:37:28 i Livet,


Den här fredagen har kommit
sakta, sakta men säkert och nu
är det äntligen här! Jag vet
inte när jag längtade så här
mycket till helg senast?!
Jag tycker att veckan har
gått så himla segt. Vart lugnt
på jobbet också vilket gör
att timmarna segar på ännu
mer... och så har jag inte
kunnat träna! Där har vi det!
Det är ju därför det gått så
segt...!

I eftermiddag blir det en tripp
till IKEA med Sara och Björn.
Typiskt att jag och Björn då
glömde presentkorten hemma!
Så nu måste ngn av oss åka
förbi hemma först och hämta
dem... Enkelt men jobbigt.



Underbar fredag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;