fru mamma fotograf

Gött mos!

Publicerad 2009-10-13 11:58:38 i Livet,

Åh! Fy va skönt de va att träna igår igen!
Elaine är så himla duktig OCH fantastiskt
rolig så klassen kan ju inte bli annat än
bra?
Efter detta bjöds jag, ja - bjöds - på middag
av Sara. Vi gick till Spice och spiceigt värre
var iaf Saras mat! Kvällen slutade hemma
i soffan framför sista avsnittet av Hollywood-
fruarna... Maria är ju bara för söt!
Oh! Måste ju oxå berätta att jag sov så himla
gott i natt - utan att bli väckt av Roxy en
enda gång! När jag vaknade 6.30 av mitt
alarm låg hon och sussa på täcket på mina
fötter. Tänk om hon kunde va så go varje
natt?

Vi har för övrigt en helt underbar höstdag
här idag med blå himmel och sol!
Annat var det i Äng - fick ett mms av
mamma i morse med en bild på en
snöig bakgård!

Snart lunchtim :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;