fru mamma fotograf

underbara ljus!

Publicerad 2009-11-28 16:15:45 i Bilder,

Idag har jag vart ledig fast jobbat... ;)
Jag har vart ledig från MQ men jobbat
extra på Minisats.
Alltid kul att komma in och gästspela och
träffa kollegor och medlemmar!

När jag kom ut från centret run 13:00 var det jättebra
fotoljus ute så snabbt
hem och svira om, packa kamera-
väskan och fota!
Hade tänkt att fota lite macro med mitt nya filter
men det blåste alldelse för mycket så det
blev lite annat smått och gott =)






Tur man har jacka med luva!




och rejäla stövlar :)



nu är det dags för ett vindsbesök och ta
ner adventsljusstakar!




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-28 18:41:18

lääs dennaa sööta tjejens blogg, deen är såå braa ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;