fru mamma fotograf

R.I.P.

Publicerad 2009-11-02 14:35:02 i Livet,


Om en stund, mindre än 10 minuter är det
Chavez tur.
Han är 17½ år och nu fungerar inte
hans kropp längre. I helgen har han
knappt varken druckit eller ätit. Inte
heller spunnit men det gjorde han
visst idag.
Jag var 9 år när vi fick Chavez.
Älskat honom sen första dagen, klätt
ut honom i fåninga dockkläder och kört
omkring i dockvagnen, busat och gosat
med honom. Han har alltid kommit och
mött vid dörren, kännt på sig om man
varit ledsen. Vet inte hur många gånger
som jag burrat ner ansiktet i hans päls
och gråtit... han har lixom alltid varit med.
Som en extra familjemedlem.


5 april 1992      -      2 november 2009







Kommentarer

Postat av: Louise Alexandersson

Publicerad 2009-11-02 17:57:58

Usch jag får tårar att att läsa ditt inlägg. Jag vet hur mycket en katt betyder för en. Vi hade med en Norskskogskatt men han fick somna in för 3 år sedan.

Min bästa vän har en som är 3 och han är helt underbar.



Sådan personlighet de har.

En extra tanke till dig!

Kram

Postat av: mamma

Publicerad 2009-11-02 18:26:35

Han var så fin, alltid kelen och go, förståndig.Men nu slipper han lida och får det bra.

Postat av: ELiN

Publicerad 2009-11-02 21:38:57

Louise; Tack! Vad söt du är, ja, de är ju individer utan dess like =)



Mamma; Han va helt underbar och fått ha ett fantastiskt kattliv!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;