fru mamma fotograf

Pigg & glad

Publicerad 2009-11-11 08:44:18 i Livet,

nu har jag gnällt klart!
Gårdagen var väldigt tung men
det va väldigt roligt att
träffa alla medlemmar igen, alla
mina favoriter var där igår :)
När jag slutade stod Björn med
bilen igång utanför och väntade
-världens bästa!

Louise är sjuk idag med så det
blir själv idag med på jobbet.
Men det fixar ju jag! Bra träning
dock för om ett tag sticker hon
på semester 1 vecka så nu har
jag testat på att vara själv. Det
är mycket - men det går =)
Utförsäljning ikväll och sen ska jag
sitta och hålla tummarna för mina
kollegor som är med och tävlar i
Modegalan om bästa kundklubb!
Grymt!!!



Kommentarer

Postat av: miriam

Publicerad 2009-11-11 09:06:17

ska vi inte ses innan lördag? hur skall de gå? Pussis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;