fru mamma fotograf

I'm hooked!

Publicerad 2009-11-26 09:44:58 i Livet,

varje onsdag 20:00 hoppar jag ner i soffan och
tittar på "Bonde söker fru"! Jag har verkligen aldrig
följt det programmet men nu så... =) 
Det är även helt perfekt att måla naglarna, göra
ansiktsmask framför TVn då Björn jobbar sent på
onsdagar. Min egna tid!


L åker till Spanien imorrn och ska vara borta
en vecka och då blir det till att jobba 8-17 varje
dag! Så idag ska jag sluta tidigt. 14 tror jag... :)
Jag älskar flextid!



Kommentarer

Postat av: elindahlén<3

Publicerad 2009-11-26 19:26:43

Hejhej!

jag har en liten fårgestund på min blogg just nu.. Skulle du möjligtvis ägna dig någon minut & skriva en fråga?:) skulle vara mycket tacksam om du gjorde det!



// Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;