fru mamma fotograf

Bara en liiiiiten bit?

Publicerad 2009-11-30 14:16:27 i Livet,

Jag kan nästan se dem framför mig...
Eller, snarare på vardera av mina axlar.
"klart du kan unna dig"
"men du har ju faktiskt precis bestämt dig"
"Det är ju en dag imorrn, börja då istället!"
"Bara några få dagar, sen är det lördag"
"Varför inte starta 1 december?"

Det sista lät faktiskt väldigt bra...

Först tänkte jag att jag skulle ha godisstopp fram till
julafton men i samma andetag jag yppade
dessa ord för Björn ångrade jag mig! Hur ska
jag kunna klara alla julbord? Lucia? och för att inte
tala om uppesitterkvällen dagen INNAN julafton!

Näe.. icke! Kommer inte att funka.
Men ska få ha 4 - eller nej, 5 dagar (eller de kanske räcker med 4?)
som jag får äta godis på.
Borde klara mig på det?!?!?


Stackars mig!

Kommentarer

Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Publicerad 2009-12-01 12:16:15

men neeej be inte om ursäkt för att du har en åsikt, jag blir glad om alla inte bara tycker att det är en fin bild, det sporrar mig att bli bättre :)



jag vet själv att jag inte är något vidare bra på det här med egen ljussättning, jag arbetar uteslutande i dagsljus och kommer nog fortsätta med det också. det hela var väl mest bara en kul grej ^^

Postat av: Louise Alexandersson

Publicerad 2009-12-02 08:00:25

Jag har stopp måndag-fredag eftermiddag varje vecka...går sådär för jag äter desto mer på helgen :)

Har tänkt skärpa mig...men det är ju så GOTT!



Lycka till, håller tummarna!



Ja fotodag!!! Kul idé



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;