fru mamma fotograf

sängdags

Publicerad 2009-05-04 23:21:58 i Funderingar,

känns bättre nu.
Förstår inte varför jag inte kan ge mig själv lite cred. ibland.
Säga att jag är bra, för det är jag - på vissa saker, ganska
mycket faktiskt ;)  alltid lättare dock att peppa ngn annan
än sig själv. I Kor. 10:13 står det
"Era prövningar har inte varit övermänskliga.
Gud är trofast och skall inte låta er prövas över förmåga:
när han sänder prövningen visar han er också en utväg,
så att ni kommer igenom den."

Det är så jag försöker se det hela, att i slutändan kommer
det bli ngt riktigt bra utav det här - något riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;