fru mamma fotograf

Låter som en

Publicerad 2009-05-29 10:55:12 i Livet,

smurf idag.
Förkylningen har vandrat upp i näsan
och bihålorna och nu låter jag som
någon från Närke... ;)

Har haft lite sovmorgon iaf, skönt efter
en 11-timmars arbetsdag igår.  Ska strax
iväg in till stan också där jag ska prata
framtid.... yep. En intervju! Hoppas, hoppas
att den går bra, men det tror jag, är inte
ett dugg nervös och det känns bra i övrigt.
Fast känner jag mig själv så bra som jag
tycker så kommer min puls att stiga avsevärt
precis när jag går in =)


Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;