fru mamma fotograf

Knasboll

Publicerad 2009-03-04 22:56:16 i Livet,

här har jag vart ledig sen 15.15 idag och det är först sista
1 ½ timme som jag har duschat, gjort matlåda, plockat undan
osv... iofs handlade jag direkt när jag gick från vagnen idag =)
Ibland tänker vi heeelt lika jag och Björn. Han hade nämligen oxå
handlat -utan att jag visste om det så nu har vi typ 6L mjölk, dubbelt
av leverpastej, hur mycket pasta som helst och massa bananer!
Ibland tänker vi oxå lika genom att tänka "äh, Björn/Elin handlar säkert"
så finns det ingenting istället ;) 


Lika barn leka bäst ? Håller ni med eller är det bra med olikheter?


Ett GRATTiS  i efterskott också till min söta lilla underbara mormor
som fyllde 89år igår.
Fattar ni? 8 9  ÅR!
Då har man levt länge och
förhoppningsvis har hon många år kvar =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-05 09:17:52

haha det pratade vi om på kursen i går... Olika är mer spännande fast man blir nog mer lika med åren....



ha en bra dag gumman!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;