fru mamma fotograf

En perfekt dag

Publicerad 2009-03-25 19:30:34 i Livet,

En perfekt dag för morgonpromenix
En perfekt dag för fotografering
En perfekt dag för träning på lunchen
En perfekt dag för en fika med Sara efter jobbet
En perfekt dag för att käka våfflor

Tyvärr blev det inte så mycket av den perfekta dagen
då jag kände mig lite förkyld igår och idag utbröt det
helt så jag gick hem från jobbet... så eftermiddagen har
tillbringats sovandes i sängen.
Dock gjorde jag faktiskt våfflor! Tycker att det är kul
med alla olika sätt att äta våfflor på, jag lägger liten
klick glass och sylt på varje hjärta, sen viker jag ihop
hjärtat och äter -MUMS!


Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-03-25 21:11:10

De ser mycket smaskiga ut. Vilka fina gammaldags hjärtan du har

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;