fru mamma fotograf

Välkomna!

Publicerad 2009-06-24 06:26:30 i Livet,

Kul med lite nya läsare på bloggen - varmt välkomna!

Drick aldrif engeridricka på kvällen om du vill somna i tid...
Köpte mig en energidryck (extreme energy oxå!) innan jag
gick hem igår och shit vad energi jag hade sen! Inte undra
på att jag baka och städa och höll på!
Hur som helst så blev det lite svårt att varva ner om vi säger så..
såatte kl 02 någon gång somnade jag igår... upp vid 05 och idag
är dagen fullspeckad vill jag lova!
Tur att jag har lite energidryck kvar, kan behöva den nu på morgonen =)

Det roliga är att mamma gjorde samma misstag för några veckor sen
när hon sprang ett lopp hemma... att jag inte lärde mig redan då?
Jaja, man lär sig av sina egna misstag, inget kaffe eller energidryck efter
klockan 16 :o)

Kommentarer

Postat av: Joel Kunto

Publicerad 2009-06-24 08:19:36

Du har så rätt :P

häromdan drack jag ett par koppar kaffe ganska sent. Vilket resluterade i att jag inte somnade förrns typ 3. och grejen var att jag skulle upp 05.30 nästa dag ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;