fru mamma fotograf

The randiga tröja

Publicerad 2009-06-17 16:42:20 i Livet,

Jag är på jakt efter en randing tröja.
Spelar inte såå stor roll om det är
lång- eller kortarmad, tunika eller kortare
men jag vill ha en! senaste veckan har jag
sett flera medlemmar komma in och jag
har frågat vart de köpt sina tröjor men
antingen så var det längesen eller
precis nyss och ändå att jag går till
samma affär samma dag så hittar jag
inte! Ibland är de slut och ibland så sitter
de inte som jag vill eller så var det fel färg...
ska göra nytt försök på H&M där Sara hade
köpt sig en ursnygg igår! *Hoppas hoppas *
Kanske är den det som är THE randiga tröjan
för mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;