fru mamma fotograf

Soliga måndag

Publicerad 2009-06-22 11:25:45 i Livet,

  Fint väder utanför fönstret och jag är inte
  alls pigg på att gå och jobba 13-22. Hellre
  vara ledig och slappa.. Tänk va skönt när 
  man va liten och hade sommarlov. Var hel-
  ledig i flera flera veckor och kunde bara ha
  hur roligt som helst! Läger och festivaler
  hit och dit... Wonderful!
  Nu jobbar jag nästan hela sommaren förutom
  3 veckors semester som är helt fullbokade!


Ha en underbar måndag och ska du ut? Njut lite
för mig oxå =)

Kommentarer

Postat av: Jacob

Publicerad 2009-06-22 22:09:06

Hej! Ja visst är det underbart med sommarlov!? =) Jag håller mig utomhus nästan hela dagarna för jag jobbar på sommarlek, hur kul som helst :) Hoppas du får en bra sommar och att vi ses snart! Börjar bli sugen på Liseberg nu...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;