fru mamma fotograf

Grått=regn

Publicerad 2009-06-18 06:48:00 i Livet,

Att jag aldrig lär mig att titta ut genom fönstret
och analyserar vädret? Är det vääääldigt grått
ute blir det faktiskt troligen regn. Yep, men Elin,
väderoptimistisk som hon är,tar på sig en stickad
kofta,tygskor och går ut utan varken jacka eller
paraply och upptäcker till sin förvåning(?) att det
börjat regna ;) 
Metro funkar iofs ganska bra som skydd över huvudet
och sen tänkte jag tigga till mig ett paraply från
jobbet på väg hem -om det fortfarande regnar då.

Känns skönt att det idag är torsdag och Midsommarafton
imorrn medför att det är sista dagen på veckan
idag =)


Vad har du för midsommarplaner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;