fru mamma fotograf

Fika -3h

Publicerad 2009-06-03 22:12:04 i Livet,

Idag har jag jobbat, jobbat och jobbat.
Sen har jag fikat, fikat och fikat =)
Blev 1h längre på jobbet idag men
det var jag inställd på från förmiddagen
då vi skulle fylla en lucka i schemat.
Efter jobbet var jag grymt trött men gick
ändå en sväng på stan och bort till min
vän L på G. ;) Föreslog en kaffe då hon
ändå slutade och det blev en fika på
Vallgatan.
Måste bara berätta att på väg dit så såg
vi en lite fiskmåsunge som trillat ur sitt bo,
den satt mitt på trottoaren utanför en butik och
mamman flög runt som en tok och jag trodde
verkligen att hon skulle spetta ngn! (oj lång
ogrammatisk korrekt mening ;) ). Hur som haver
så tyckte jag och L så synd om dem, + många
andra med oss som stannat och tittat, så vi ringde
lite telefonsamtal hit och dit och till slut kom vi
rätt, till ngn fågelakutmojs. De ville att ngn skulle
ta upp den igen till boet på taket. - Lycka till!
Sa till butikspersonalen och de skulle iaf
kontakta vaktmästaren så förhoppningsvis
slutet gott -allting gott.

Den korta fikan blev en lång, kl 20 gick vi därifrån så 3
timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;