fru mamma fotograf

Biokväll

Publicerad 2009-06-14 00:37:09 i Livet,

Ikväll blev det Änglar & Demoner på bergakungen.
Grymt bra film måste jag säga och jag är så dålig
på att sitta stilla på alla såna där spänningsfilmer.
Satt och vred på mig, händerna i ansiktet, bet på
naglarna och direkt när filmen är slut vänder jag
mig till Björn; "tänkte du på....?" "Hur kommer det sig..?"
"Trodde du...?" 
Sån är jag =) Går och tänker på filmer långt efter
jag sett dem... klurar på hur allt hänger ihop - och
på missar som gör att saker som hänger ihop inte
alls hänger ihop.

Nu är det dags att gå till sängs, Gudstjänst imorrn, ska
gå till Tabbe för andra gången. Hoppas innertligt att
det blir bättre än förra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;