fru mamma fotograf

Kajaksemester!

Publicerad 2009-07-08 23:32:11 i Bilder,

Nu är vi tillbaka efter en grymt bra start på
semestern!
Regnat 2 gånger men  vad gör det när
ena skuren kom på natten när vi sov och
den andra när vi hade haft paus för lunch,
kaffe och sol =) Ja, lite lustigt väder med
först sol och sedan regn men allt som allt
har vi haft superbra väder!

en bild säger ju mer än tusen ord så titta
och njut...!


Våra kajaker som snabbt fick namnen Rainboow & Starlight


Solnedgång första kvällen...


Godmorgon Tisdag!


Min vy de senaste dagarna...


Hopp- och badberg!



Har man kommit ner måste man ju dock upp igen...


Kvällsmat!!!!!



Så här såg min fläta ut dag nummer 3... helt OK ändå måste jag säga ;)



Underbart nöjda och glada för dessa tre dagarna!




Bönesvar verkligen med vädret! Läs inlägget under så ser ni - fräckt va!?
Tack Gode Gud!



Kommentarer

Postat av: O L I V I A

Publicerad 2009-07-09 17:24:43

FIn blogg<3

Postat av: Lia

Publicerad 2009-07-13 19:33:10

härliga bilder ! :) besök gärna min och kommentera någon inlägg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;