fru mamma fotograf

Tvättdag...

Publicerad 2009-07-23 20:46:53 i Livet,

Jag fattar inte vad det ska regna för hela tiden?
Fast vi har haft riktigt gött väder nästan hela
semesterm så jag får väl va nöjd =) Har tvättat
alla semesterkläder idag oxå, lite duktig får man ju va =)

Idag har köket ÄNTLIGEN kommit, usch jag tycker
det är så jobbigt när hantverkare kommer och ska
greja. Vad ska jag göra då lixom? Har ju betalt för att
de ska bära men känner mig dum som inte hjälper till,
så jag satt vid datorn... Har pysslat med festhäfte till
bröllop med... Nästan mer stressad nu än när jag
själv skulle gifta mig! Men de ska nog bli bra.

Hittade en grym sida när det gäller dukningar och mycket
annat. Gå in och bli inspirerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;