fru mamma fotograf

Läsning...

Publicerad 2009-07-21 11:30:03 i Livet,

så gött med semester!
Sen i lördags har jag läst
ut två Liza Marklundböcker nu...
"Livstid" på 419 sidor och igår
avslutade jag "En plats i solen"
som va på 470 sidor... Kan väl
erkänna att jag nästan streckläst.
Igår läste jag till kl 04.30 på
morgonen! Sov till 10 och började
sedan läsa de sista 100 sidorna
på eftermiddagen.
Nu vet jag inte vad jag ska läsa...
Förslag??

Bilder kommer publiceras men tidigast
imorrn när jag kommer hem till Gbg.
Sitter med pappas bredband som Telia
som går lika sakta som modem så jag
har inget tålamod att vänta...  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;