fru mamma fotograf

Första dagen...

Publicerad 2009-07-27 23:38:18 i Livet,

på jobbet efter semestern
regn
regn
regn
och
regn


Göteborg visar sig från sin bästa sida =)
Iofs va det ganska skönt för då blev det
inte lika tunga steg till jobbet, däremot blöta.
Mina skor är faktiskt kvar på jobbet och
jag hoppas de ska torka till imorgon...

De va så roligt för när jag kom till jobbet idag
och gick in i receptionen osådär så kändes
det som om jag såg allt för första gången.
Kunde se allt med en medlems ögon lixom.
Lite coolt, så fint, rent, STORT...  nice arbetsplats
jag har =)

Nu är jag så trött så jag tror jag kommer somna
i soffan snart så istället för att faktiskt göra det
ska jag masa mig iväg till sängen... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;