fru mamma fotograf

Uppe med tuppen

Publicerad 2009-01-22 07:01:47 i Livet,

05 ringde mitt alarm och sa åt mig att
stiga upp. Ganska svårt när man har en
sovandes Björn jämte sig och en spinnande
katt -då vill man hellre ligga kvar och ta sovmorgon.
Fast när man väl kommit upp är det jätteskönt
för då har man ju hela dagen framför sig och
idag jobbar jag bara till 14, sen går jag för
helgen!

Kommer för övrigt bli en fantastisk helg, idag
kommer mamma och imorrn pappa så det
blir familjemys, eller nja, egentligen ska vi
ju packa, tapetsera och köra flyttkartonger.
Men någonstans där emellan så ska vi nog
få till lite god mat och bara sitta ner och umgås.

7 hours to go...

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-01-22 11:50:33

Behöver ni någon flytthjälp?



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;