fru mamma fotograf

lördag sista januari

Publicerad 2009-01-31 17:37:00 i Livet,



 

Igår var en väldans bra dag tycker jag. Hemligheten var
  att jag bestämde att den skulle bli tokbra redan när jag
vaknade. Bättre att jag bestämmer över dagen än att
dagen bestämmer över mig =)
Mötte upp Björn, Fredrik & Lina + ett par vänner till dem
på Ferdinand efter jobbet. Tyvärr satt vi vid en högtalare
ju senare det blev desto högre blev musiken, hörde inte
ett dugg av vad ngn sa till slut men då var det ändå
"dansgolvet" (mer ett golv som vi bestämde oss för
att dansa på )som gällde.

Idag har vi grejat klart det sista i lägenheten, det visade
sig att det kan göra ont att flyttstäda! Jag skulle ta ner
klockan i köket och eftersom jag är en och en halv meter
hög och ingen stol fanns att tillgå så skulle jag ta och
peta ner den med moppskaftet. Fick klockkanten rakt i
tinningen så det vart ett jack och svullna upp.. men jag fick
ju iaf ner klockan =)

Nu ska jag fortsätta packa upp! Ha en trevlig lörda:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;