fru mamma fotograf

vart tog veckan vägen?!?

Publicerad 2009-02-13 23:05:37 i Livet,

Mamma påminde mig idag, eller om det var igår?
att jag inte uppdaterat bloggen på nästan hela veckan.
Kan ju avslöja att ni inte missat speciellt mycket
av mitt liv denna vecka. Har nämligen jobbat heeela
tiden känns det som. Jag hinner inte göra så mycket.
Skulle tränat igår med Björn men han hade huvudvärk
och jag var alldeles för trött... ;)
Däremot kom jag på att det var Roxys födelsedag igår,
1 år! Så det blev till att fira med lite räkor för hennes del,
stora damen ju! Så stor att vi tog henne till veterinären
idag för att steriliseraa henne, schysst födelsedagspresent
lixom.. not.. men men..  allt gick bra iaf, lämnade henne
strax innan  imorse och kom och hämtade henne, en
aning mer groggy, på eftermiddagen. Hon har även
fått gå runt med en tratt så att hon inte slickar på såret.
den va INTE poppis kan jag säga... stackars liten!
Nu får hon gå lite utan iaf, skulle va skönt om hon
kunde sova utan den på oxå men vi får se hur det går...

Imorrn jobbar jag! Men på kvällen är det restaurang på
tu man hand som gäller.... lite romantik på
alla hjärtans dag ska man väl ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;