fru mamma fotograf

skitdag

Publicerad 2009-02-05 17:53:04 i Livet,



 idag fick jag reda på att jag inte fått jobbet i
ett kompetensteam jag sökt i företaget.
Hade bestämt mig för att det inte gjorde
varken till eller från om jag skulle få det.
Men nu när jag inte fick det blev jag
så himla grymt besviken, för det hade
passat perfekt!
Jaja, iaf så skulle jag skriva klart min ansökan
idag till ett mentorprogram, också inom
företaget, sista ansökningsdagen var nämligen
imorrn - trodde jag! Fick reda på att den gick
ut i tisdags. När jag mailade utbildningsansvarig
fick jag svaret "försök igen nästa år".

Yeah rite säger jag då - inte en chans!

Kommentarer

Postat av: Jelli

Publicerad 2009-02-07 07:43:12

Hey Elin! Förlåt att jag var så sen med att svara på din fråga, eller inläg.. Som du skickade den 4 januari.. Jag har skrivit ett svar iaf och hoppas verkligen att det var till hjälp! Och jag ska vara snabbare nästa gång ;D Lycka till ikväll! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;