fru mamma fotograf

Grateful

Publicerad 2009-02-01 20:25:24 i Livet,

Jag är så tacksam.
jag har en man som jag älskar och
som älskar mig tillbaka.
En katt som är världens mysigaste.
En nyinköpt lägenhet som är vår och
som blir finare för var dag som går.
En familj, som jag älskar och som jag
alltid kan vända mig till.
En familj till(på Björns sida) som
är densamme som mig egen.
Vi är friska och krya.
Jag har ett jobb som jag trivs med.
Björn har ett jobb som han trivs nästan
ännu bättre med.
Jag har en mormor som är bland de
mest generösa personer jag känner, plus
att hon är rolig, omtänksam och frisk.
Jag har vänner som jag vet alltid kommer finnas
där för mig -no matter what!

Listan kan bli lång,
Jag har blivit påmind denna vecka och
helg att jag aldrig, aldrig kan ta något för
givet och att jag ska vara tacksam
för det jag har.
Jag har en hel del.


Tack Gud

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;