fru mamma fotograf

Ser du stjärnan i det blå...

Publicerad 2009-12-15 20:43:06 i ,

idag skulle jag egentligen träffat
Miriam för lite häng men hon fick
skoluppgift... blä. Det har iofs gett
mig massa tid till att städa, plocka
undan, packa och greja.
ELLER
spela gitarr, slötitta på TV, läsa nya
Cosmo och äta glass...joorå såatte...
det har jag gjort ikväll :)

Om lite mer än en vecka är det julafton,
här är min lilla önskelista ;)




Foto
Kamerastativ (trebent med justerbara ben)
Reflexskärm (guld/silver 100cm)
Minneskort
Prenumeration på ngn bra fototidning...



Friluftsliv(hihi)
Sovsäck (liten smidig sak)
Liggunderlag (upptäckte på semestern att mitt nuvarande va 1m långt...)
Luftmadrass (stor och tjock, istället för gästsäng)



Köket
Kastrull (bullig från Åhléns)
Brödkorg - Stelton (vit)
Rivjärn - Eva Solo



På mig
Pyjamasbyxor, helst rutiga i flanell!
Parfym (har dock inte bestämt vilken
så jag litar på folks egna omdöme)


DRÖM
Konsertbiljett till Dave Matthews band i Februari!!!




Ja, jag är 26 år och skriver önskelista ;)





Kommentarer

Postat av: Jenny E.J

Publicerad 2009-12-16 09:38:25

Du är inte ensam om detta min vän... önskelisat alltså....

Postat av: miriam

Publicerad 2009-12-16 11:53:07

undervart elin! Klart man ska önska sig. Och alla vet ju att det med fettil måste köpas. a är klar med skolan tills på lördag då nästa tenta skall skrivas. Hinner du ses? Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;