fru mamma fotograf

Matfrossa!

Publicerad 2009-12-13 20:48:48 i Bilder,

I fredags var det julfest med jobben.
Lite typiskt att både MQ och SATS hade
samma kvällen men då fick jag gå till två ;)
MQ hade julfest på Peacock med asiatiskt
julbord, dumplins, sushi (lite godare denna
gången än första gången jag smakade...)
och annat gott. Sen vart det dans och jag och
Fia dansade sedan vidare till Hardrock där
alla andra från SATS var. Tyvärr var det
inte alls bra musik där så jag stannade bara
40 min eller nåt... men de va riktigt nice
att träffa alla goa människor =)

Igår var vi bjudna på annat julbord. Ett tack
till oss som var bröllopsvärdar till Jenny och Daniels
bröllop tidigare i höstas. Va på Palace där det
va riiiiiktigt gott traditionellt julbord! Ahhh -supergott!
Sen var det dans - iaf dansade jag och Jenny och
trots att alla va typ 20 år äldre så var det skitkul :)

Lagt golv har vi oxå gjort denna helg. Inte riktigt
klara men det kommer bli superbra. Mmmmm!






Jag och min date ;)



Efter måååånga bilder vill jag ha tillbaka min kamera!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;