fru mamma fotograf

Värre än julstress

Publicerad 2009-08-26 18:57:05 i Livet,

Känner mig väldigt stressad!
Har vart igång sedana 05 i morse
och tidenn räcker ändå inte till.
Ikväll ska vi ha "avskedsmiddag"
typ med "kärngänget" i personalstyrkan,
vi som jobbat mest ihop. Känner att jag
egentligen inte har ngn kraft att ta av men
jag vet ju att det kommer bli trevligt när
jag väl är där =) Synd bara att jag ska
öppna imorrn oxå...
Dock jobbar jag bara till 11, seeeen ska jag
köpa papper, äta lunch, vila, packa, få
med mig allt. och köra till Äng. Seeeen
börjar de RIKTIGA förberedelserna inför
bröllopet...
Tror jag tappat mig någonstans på vägen så
om ni ser mig kan ni ju säga till?

Har iag köpt ett par nya skor idag som jag tänkte
ha på lördag. Ska gå in dem imorrn tänkte jag.
Ha! Jag har köpt vin till ikväll oxå, fick de "uppdraget"
men jag dricker ju aldrig vin så jag gick på om
flaskan va fin/rolig istället ;) Hoppas de blir bra.
Nu ska jag piffa till mig lite och sen bär det iväg - igen!


Kommentarer

Postat av: sandra O

Publicerad 2009-08-31 20:05:49

ohhhh,,,,, läckra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;