fru mamma fotograf

Update...

Publicerad 2009-08-04 22:32:21 i Livet,

Ojojoj...
de har vart mycket nu så jag har
inte hunnit uppdatera;

Fredag:
Var i Nässjö en heeeeldag!  8-20
Kollade kyrka, festlokal och var på
IKEA. Känns som det mesta är under
kontroll. Kanske kontrollen som bör
släppas dock så saker blir gjort...
Kommer hur som helst bli en toppendag!


Lördag:
Hjälpte F & L att flytta från lägenheten till
huset. Inte bara bära kartongerna utan packa
dem oxå, så vet jag vad de har i sitt hem ;)
Tog ett bra tag men vid 18-tiden var vi klara men
då var det bara hem och duscha, äta, byta om för att
sedan tar vagnen in till stan till...


U2!!!

åh.. de va en helt underbar konsert! Nya låtar
men även guldkornen... Beatiful day, still haven´t
found what I'm looking for, Pride, City of blinding lights...
OH! Så bra det va!!!!


Söndag:
Sov ett bra tag... ;) åkte sedan en sväng till IKEA och
shoppade lite till jobbet + kikade runt till oss själva. Blev
en lampa till vardagsrummet, bild kommer när det är
upphängd...

På eftermiddagen åkte jag ut till Fiskebäck på ett
värdmöte och va inte hemma förrän runt kl 20...




Phu... tja.. ni ser ju själva att det vart liiiite ont om tid
till bloggen och helst vill jag ju lägga upp bilder men
de har jag inte heller lagt ut... =/  aja... blir snart - jag lovar!



Kram och godnatt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-06 18:26:00

vi var med på ikea då, skit att vi missade varandra...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;