fru mamma fotograf

Funderar

Publicerad 2009-08-10 22:07:42 i Funderingar,

Första dagen på veckan...

saker som snurrar runt i mitt huvud just nu






var ska man jobba? Plugga? kan man ha sten istället
för oasis? Vilken fäg på papper ska vi ha? Undrar vad
jag gör om ett år?
Vikariat eller heltid? Hur
många dagar är kvar innan jag slutar?
ska jag klippa lugg? Undrar hur mycket
dekorsten man måste köpa? När ska man "skaffa" barn?
Måste sova snart. Kanke skulle ätit en bulle ändå? Undrar om man kanske skulle
köpa hem blommor och testa?
Undrar hur många barn
vi ska ha? Vad ska jag ha på mig på intervjun?

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-08-11 10:32:02

Hej Elin! Vad ska du ha för färg på dekorations stenen? Jag säljer brun glas sten som jag hade på mitt bröllop. Fick du komma på intervju till det andra jobbet oxå? Vad kul...

Ha de bra! kraam/Jessica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;