fru mamma fotograf

Usch va tråkig...

Publicerad 2009-08-14 07:30:08 i Livet,

min blogg är nu...  som en bildbok utan bilder,
och hur kul är det?
Lika trist inlägg utan bilder blir det
nu på morgonkvisten oxå...
Eftersom jag inte bloggar hemifrån har
jag inga bilder men den som väntar på ngt
gott..... väntar alldeles för länge! Promise - det
KOMMER att komma bilder :)

Inatt har jag sovit jättekonstigt och dåligt. Vaknade
av att jag drömde en jobbig och sjuk dröm. Kände
mig jagad, stressad och pressad och jag
visste att jag inte skulle kunna komma ur
situationen.... That's why I NEVER watch scary
movies.... Blä... och idag åker Björn på
utbildning så nu blir det att sova själv...

Imorrn bär det av till.... ja, vart får ni reda på
imorrn helt enkelt och ni som vet - skvallra inte!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;