fru mamma fotograf

Phuuuuu

Publicerad 2009-08-17 10:47:09 i Livet,

hemma igen...
idag skulle jag kunnat sova bort hela dagen
tror jag! asatrött men ska ta mig enn liten nap nu.
Va ju bara tvungen att gå in och skriva att
intervjun är avklarad och det kändes riktigt
bra! Nu får jag bara vänta och se... :) Hoppas
verkligen att Gud stänger och öppnar dörrar,
vill inte ha detta jobbet om det inte leder till
ngt mer sen...tror jag =) Eller så vill jag det ändå?
Men det finns ju ingen anledning att börja oroa sig
och fundera hit och dit när jag inte ens vet om jag f
år det eller ej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;