fru mamma fotograf

Ibland får man tänka om...

Publicerad 2009-08-06 23:02:59 i Funderingar,

som när jag sitter och är skitsur över att jag
inte fick tag i 12 st vaser som jag ville ha till suuuuperbilligt pris.
Och rätt som det är så går en blind tant ner i kanalen bara 2 meter
ifrån oss! Märkte ingenting förrän 2 andra hade sett det.
En gång till; en blind tant är ute och går. Men eftersom vajern
är borta märker hon inte att trottoaren tar slut och trillar alltså
rakt ner i kanalen. På ett grunt ställe med MASSA sten - ett under
att hon klarade sig så pass bra som hon gjorde! Och så sitter jag
och surar över vaser...
Ngn timme senare pratar jag med brudens mamma (ni vet bröllopet
jag tjatar om stup i kvarten?) som säger att hon fått ett mail av kocken
som hoppar av! 3 veckor innan bröllopet!!! Hoppar av!? Och så sitter
jag och surar över vaser....


Och man kan faktiskt få användning av 5st vaser oxå, när jag tänkte om lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;