fru mamma fotograf

hundratio festhäften senare.

Publicerad 2009-08-27 23:39:38 i Livet,

Mina ögon trillar nog snart ut! Hur trött som
helst... men nu är det sängdags som gäller
för imorrn är det dagen före Dagen med
stort D.
Ska bli jättekul men däremot försvann
nästan allt blomansvar =(  Har iaf kvar
halva ansvaret med att dekorera fest-
lokalen.

Det är såååå skönt att vara "hemma", åkte
ner en sväng till Dundersjön när jag kom
idag bara för att åka på den där jobbiga
grusvägen med en uppförsbacke det första
man möter, sedan satt jag bara där och
blickade ut över sjön.
Ett litet tag och mindes.
Älskar det stället.

Vi åkte oxå ut till Ryssby och skulle köpa
mjölk (mamma ska göra ostkaka imorrn) från
en ladugård och vi fick verkligen färsk mjölk kan
jag lova! Direkt från alla slangar ner i en mjölkkanna
och sedan ner i vår hink - närodlat!
Tog oxå en kik på mormor och morfars gamla
sommarstuga.
Underbart.
Minnen.
som om det vore igår.
Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;