fru mamma fotograf

Hmf

Publicerad 2009-08-07 10:19:05 i Livet,

idag ringde jag till Village och skulle lägga
undan de 5 vaser som fanns kvar...
"vi har 6st till om du vill ha".
 Men de sålde ni ju igår?
"nä, vi sålde bara en, hon såg nog inte de andra"

Gaaaanska bra för mig =) Så nu har jag lagt undan
11st vaser och det kommer bli skiiiitbra!


Jag och maken var ute  på en morgonpromenix imorse.
Hur skönt som helst och redan varmt! Kommer bli en
kanondag med typ 26grader! Synd att jag dragit nitlotten
och jobbar 12-21....  Men för att väga upp det hela ska
vi ut och äta ikväll ;)


En underbar fredag och helg önskar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;