fru mamma fotograf

Bröllop!

Publicerad 2009-08-31 11:53:26 i Bröllop,

NU har jag tid att skriva igen!
Vart en väldigt hektisk helg med
mycket att göra och lite sömn.
Eftersom jag va "hemma" tyckte
mamma att det även passade
ypperligt att städa ur mitt gamla rum!
Japp, så det har jag oxå rensat ut -
skitsvårt ju! Mitt stora dilemma är
om jag ska spara mina dagböcker
eller inte. Det är säkert typ 30st!

Aja.. nog om det.
Bröllopet var helt fantastiskt i lördags!
Jenny och Daniel va jättefina och
det kändes som att vi värdar lyckades
göra en bra fest oxå. Dekorationerna
blev oxå bra. Trots att jag fick börja
för sent med dem i fredags kväll och
höll på in på sena natten... =/
Men nöjd blev jag =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;