fru mamma fotograf

12 hours

Publicerad 2009-08-24 10:12:55 i Bilder,


Började med beachvolleybollturnering - perfekt väder!





I ett popcorntält var det dansworkshop som gruppen INRI höll i.


PAUS -hem och duscha, vila, snabbfika hos Robin.




Konserter på kvällen, det här bandet, som jag glömt namnet på va huuuur bra
som helst! Soul som jag tycker så mycket om!


 Dansgruppen INRI


Just när jag tänkt "jag måste få dem till Gbg" så sägs det att det är deras
sista uppträdande! Jaja, har ju haft 2 år på mig... shame on me!




Remission -huvudbandet bjöd på riktigt bra musik!



Tyvärr var det sviiiinkallt dock så de fick kämpa lite väl mycket med
publiken....





Lovsångsteamet avslutade kvällen med Hillsonganda - I like :)



Kommentarer

Postat av: Jacob

Publicerad 2009-08-25 16:20:41

Vilken grymt härlig dag vi fick!

Kanonväder och massa trevligt folk, kan det bli bättre? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;