fru mamma fotograf

Uppdatering

Publicerad 2009-04-19 21:19:30 i Bilder,

Helgen har bjudit på besök från lite olika delar
av sverige, eller egentligen bara från Göteborg och
Finspång men det lät ju bra ;)
I fredags skulle jag ju hämta min cykel men jag hann
verkligen inte! Hela förmiddagen gick åt till att tvätta
kläder och alla fönster sedan inledda jag eftermiddagen
med att städa lite sen när jag tyckte att det räckte åkte jag
till stan och shoppade =)

Igår hade vi inflyttnings/födelsedagsfest med grillat ute
på vår mysiga innergård :)
Blev riktigt kul med nice stämmning men fy va trött jag va
imorse när vi skulle upp!
Åkte till frälsis i Haga på gtj, Emma och Mark va på besök
(vill ju träffa dem!) + att Mark höll i en grymt bra predikan idag.


Nu är vi hemma, kollar på Filip & Fredrik och äter popcorn medans
diskmaskinen går på högvarv i köket... love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;